Sponsorizare

Pachet SPONSOR

MAIN

  • Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
  • Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
  • Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
  • Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
  • Articol Reclama layout A4 / Interviu (conţinut furnizat de partener) în catalogul online al evenimentului (max. 4 pag)
  • 1 articol (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
  • Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
  • Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
  • Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2021: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 30 000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  • Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2021: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 15 000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  • LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
  • YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
  • E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
  • E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
  • TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online
  • Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
  • Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
  • Roll-up propriu in sala de transmisie LIVE (hotel de 5 *) - in varianta hibrid
  • Participare Panel Autorităţi
  • Prezentare 20 minute în cadrul unei sesiuni tematice
  • Spot publicitar (max 30 sec) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
  • Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti, în baza unui link pus la dispoziție de organizator
  • E-mail "Suntem LIVE": Menţionare nume / logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  • Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
  • Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
  • E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  • Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment

Pachet SPONSOR

GOLD

  • Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
  • Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
  • Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
  • Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
  • Articol Reclama layout A4 / Interviu (conţinut furnizat de partener) în catalogul online al evenimentului (max. 4 pag)
  • 1 articol (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
  • Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
  • Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
  • Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2021: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 30 000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  • Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2021: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 15 000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  • LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
  • YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
  • E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
  • E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
  • TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online
  • Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
  • Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
  • Roll-up propriu in sala de transmisie LIVE (hotel de 5 *) - in varianta hibrid
  • Participare Panel Autorităţi
  • Prezentare 20 minute în cadrul unei sesiuni tematice
  • Spot publicitar (max 30 sec) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
  • Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti, în baza unui link pus la dispoziție de organizator
  • E-mail "Suntem LIVE": Menţionare nume / logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  • Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
  • Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
  • E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  • Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment

Pachet SPONSOR

SILVER

  • Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
  • Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
  • Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
  • Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
  • Articol Reclama layout A4 / Interviu (conţinut furnizat de partener) în catalogul online al evenimentului (max. 4 pag)
  • 1 articol (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
  • Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
  • Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
  • Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2021: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 30 000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  • Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2021: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 15 000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  • LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
  • YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
  • E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
  • E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
  • TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online
  • Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
  • Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
  • Roll-up propriu in sala de transmisie LIVE (hotel de 5 *) - in varianta hibrid
  • Participare Panel Autorităţi
  • Prezentare 20 minute în cadrul unei sesiuni tematice
  • Spot publicitar (max 30 sec) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
  • Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti, în baza unui link pus la dispoziție de organizator
  • E-mail "Suntem LIVE": Menţionare nume / logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  • Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
  • Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
  • E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  • Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment

Contact pentru ofertă

Vă așteptăm la cea de-a VII-a ediție a conferinței Smart Cities of Romania în format hibrid, transmisie LIVE din hotel de 5* cu o audiență de peste 500 participanți conectați online. Vreți să aflați mai multe despre formatul conferinței noastre ? Contactați-ne la telefon sau scrieți-ne un email.

Telefon

Vizionează SCoR Conference 2020